Осіннь… Золота осінь… Останні теплі деньки, які вона нам дарує. Так хочеться, щоб ця мить пробула якомога більше. Учні нашого класу сьогодні мали змогу милуватись цією красою. Ну і… трішечки розважитись. Екскурсія була неймовірна. Діти веселі, радісні і щасливі повернулись до класу. Фотозвіт можна переглянути у фотоальбомі.
Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення два варіанти проектів Типових освітніх програм для 3-4 класів початкової школи, а також навчальні програми з української мови як державної та мов національних меншин.
У нашому класі відбулася незвичайна виховна година на тему "Чи безпечно їсти гриби?". Діти переглянули презентацію про те, які гриби їстивні, а які отруйні, ознайомилися з ознаками отруєння і надання першої домедичної допомоги потерпілому. Діти здійснили заочну мандрівку в осінній ліс, під час якої збирали їстивні гриби, а отруйні "викидали". Сподобалась дітям робота в групах, де вони за допомогою пазлів складали гриби, вчилися їх розрізняти. Фотозвіт розміщено у фотоальбомі.
НУШ – це не тільки відсутність купи підручників та нові програми. Це ще й новий освітній простір, який має бути зручним та комфортним для кожного. Для розвитку інтересу до навчання у 4 класі застосовуються на уроках екрани зворотнього зв'язку.
Учні 4 класу взяли участь в інтрнетолімпіаді з української мови на "Всеосвіта". Диплом І ступеня - 10 учнів, диплом ІІ ступеня - 3 учня, диплом ІІІ ступеня - 2 учні і один сертифікат.
27 вересня в нашому класі пройшла виховна година на тему "Доброта починається з дитинства". Діти ознайомилися з легендами по даній темі, розповідали цікаві історії з життя. Склали павутинку, як вони розуміють слово "доброта". Працювали в групах, згадали настанови матінки Терези про доброту та милосердя. Час спілкування з дітьми пролинув швидко. Всім дуже сподобався захід. Фотозвіт розміщено у фотоальбомі.
Нова українська школа потребує нових підходів до навчання. Інтерактивні методи навчання є найбільш цікавими і ефективними. Учні 4 класу з цікавістю з задоволенням на уроках працюють в парах та групах. Такі види роботи на уроках допомагають учням ставати не об'єктом, а суб'єктом навчання. Вони відчувають себе активними учасниками подій і власної освіти та розвитку. Це формує у школярів внут
... Читать дальше »
Для розвитку читацьких навичок учні 4 класу взяли участь у роботі проекту "Книжка - малятко своїми руками". Робота була цікавою і захопливою і як результат: кожен представив книжечку, виготовлену своїми руками.